Ondersteuning voor zowel de
met hun leerlingen en studenten
aan de slag willen.
ARISTOTELES
“De eerste Eigenschap
van stijl is helderheid”
Grieks filosoof 284 v.c. - 322 v.c.
ORGANISA
TIE
Wij geloven in een volcontinu HRM
proces om de organisatie gezond
en flexibel te houden en daarbij te
voldoen aan de verplichtingen van
de huidige tijd. Onze producten en
diensten bieden we aan op
projectbasis- of als selfservice
abonnement.
Assessments geschikt voor:
•
Werving- & selectie.
•
Talentontwikkeling.
•
Re-organisatie.
•
Team- & cultuuranalyses. etc.
Ervaren adviseurs kunnen u hierin
volledig ontlasten of u kiest voor
een in-house benadering middels
training en certificering. U heeft
dan alle kennis en benodigde
vaardigheden in huis en bepaald
zelf de gewenste inzet.
ALS ORGANISATIE
BENT U IN
BEWEGING
VOOR HR- COACHING- & ONDERWIJSINSTELLINGEN
COACH
Als professioneel coach wilt u uw
deelnemer zoveel mogelijk
stimuleren zijn of haar doelen te
behalen. U staat voor, naast en
achter uw deelnemer. Door de
inzet van onze producten stellen
wij u instaat per deelnemer:
•
Ontwikkeldoelen te
formuleren.
•
Weerstanden in beeld te
brengen.
•
Gesprekstechnieken op maat
toe te passen.
•
Uw coachingstijl volledig af te
stemmen op de behoefte vsn
de deelnemer.
•
Een doeltreffend traject vorm
te geven en te begeleiden.
Speciaal voor coaches die het vak
willen verdiepen bieden we
trainingen en intrumenten aan
waarmee u uw compententie
verhoogd.
ONDER-
WIJS-
INSTEL-
LINGEN
Het assessen van leerlingen is een
uitstekend middel om jongeren
aan een beter inzicht in hun
vermogens en ambities te helpen.
ook ondersteunt het instrument
de zoektocht van de leerlingen
naar de ideale match met een
vervolgstudie en de sector van het
toekomstig beroep. De
assesments kunnen daarom heel
goed een vast onderdeel vormen
van het leerplan voor LOB, de
Loopbaan oriëntatie en -
begeleiding.
Voor Hogescholen en Universiteit
kunnen de assessments
uitstekend ingezet worden bij
verschillende carriére certra,
opendagen of beroepenfeesten- &
bedrijvendagen. Ook binnen de
studentbegeleidingscentra welke
op veel instellingen zijn ingericht
hebben de instrumenten bewezen
meerwaarde.
De opleiding kan op verschillende
manieren gebruik maken van het
assessmentinstrument.
1.
De hele procedure, van het
afnemen van de
leerlingenassessments, het
interpreteren van de
uitkomsten, het opstellen van
adviezen en het proportioneel
coachen, kan worden
uitbesteed aan Con7Study.
door het assessen op deze
manier te organiseren, haalt
de school een maximaal
rendement uit het instrument
en blijft de tijdsinvestering
relatief beperkt. Wij verzorgen
dan een introductie om de
invoering van de systematiek
van het assessen binnen de
school te begeleiden.
2.
De school kan zelf de
expertise voor het assessen in
huis gaan halen door
minimaal twee eigen
personeelsleden (de decaan,
een leraar of een andere
functionaris) te laten opleiden
tot gecertificeerde assessoren,
die de afname van de
leerlingenassesments
begeleiden, de interpretatie
van de resultaten voor hun
rekening nemen en de
eventuele coaching verzorgen.
Afhankelijk van de grootte van
de school kunnen dat
natuurlijk ook meer duo’s zijn.
3.
De gecertificeerde assessoren
kunnen ook worden ingezet
als trainers van de eigen
collega’s. Het is aan de school
om te bepalen in welke mate
dan de deskundigheid wordt
overgedragen aan andere
functionarissen binnen de
school. Zo kunnen
bijvoorbeeld de mentoren het
afnemen begeleiden, kunnen
de interpretaties van de
uitkomsten en de adviezen
over coaching door de
schoolinterne experts worden
gedaan en de coaching zelf
weer door de mentoren. Het is
maar waar de school behoefte
aan heeft.
Zo zijn er allerlei arregementen te
bedenken waarbij de
medewerkers van de school en die
van Con7Study in wisselwerking
elk een deel van de hele
assessmentprocedure dragen.